از چه عطرهایی برای فصل سرما استفاده کنیم؟!

از چه عطرهایی برای فصل سرما استفاده کنیم؟!

عطرها نیز مانند لباس کاربردهای فصلی خودشان را دارند! اگر به فکر این هستید که در فصل سرما از چه نو ع عطرهایی استفاده کنید؟! برایتان پیشنهاد میکنم از عطرهای گرم استفاده کنید.

ماندگاری عطرها در فصل سرما بیشتر است به دلیل آنکه الکل موجود در عطر دیرتر تبخیر می شود.در فصل های سرد سال، بهتر است از رایحه های سنگین مانند عطرهای شیرین،ترش، تلخ،ملایم و تنداستفاده کنید. در فصل زمستان عطرهایی با رایحه گرم به شما جذایبتی دو چندان خواهند داد.

عطر Tom Ford Velvet Orchid – زنانه

از نوع Eau de Perfum و رایحه آن شیرین است.در نت اولیه آن ترنج، عسل، نارنگی ماندارین حضور دارد.در نت میانی اش گل آفتاب پرست، ارکیده، رز، سنبل، شکوفه پرتقال، مگنولیا، نرگش قرار گرفته و نت پایه بلسان پرویی، جیر، چوب صندل سفید، سمغ درختچه مر، لابدانیوم، وانیل می باشد.

ماندگاری بالا و پخش بوی عالی این عطر باعث شده که ولوت ارکید را جانشینی مناسب برای بلک ارکید تام فورد دانست.

از چه نوع عطرهایی در فصل سرد استفاده کنیم؟

عطر Tom Ford Velvet Orchid - زنانه
عطر Tom Ford Velvet Orchid – زنانه

عطر Dior Hypnotic Poison Eau Secrete _ زنانه

کمپانی dior تولید سری عطرهای هیپنوتیزم را از سال 1998 شروع کرد.در سال 2010 عطر فوق العاده Sensuell را عرضه کرد ولی این پایان ماجرا نبود در ژانویه 2013 عطری شیرین تر با رایحه وانیلی و قدرت جذب کنندگی بینظیر را روانه بازار کرد.

Francois Demach طراح این محصول میباشد که در نت اولیه آن از مرکباتی چون نارنگی سیسیلی ، پرتقال و ترنج بهره برده در نت میانی اش گل یاس و بهار نارنج را بهم آمیخته ودر نت پایانی اش رایحه شیرین و مجذوب کننده وانیل وجود دارد.

Hypnotic-Poison-Eau-Secrete
Hypnotic-Poison-Eau-Secrete

تام فورد نویر- Tom Ford Noir_ مردانه

عطر تام فورد نویر با رایحه گرم و تلخ همراه با طراحی شیک و منحصر بفرد آن میشناسیم. این عطر که در سال 2102 به بازار عرضه شد در مسیر بویایی خود ابتدا ترنج ،به لیمو ، بنفشه و زیره را به رخ میکشد سپس در رایحه میانی خود رز ، زنبق ، فلفل و شمعدانی را نمایان میکند و در انتهای مسیر و رایحه پایانی اش وانیل ، چرم ، مشک زباد ، کهربا و نعنای هندی را به مشام میرساند و گیرایی بسیار خاص به کاربر می دهد. بی شک tom ford noir edp را میتوان یک از بهترین محصولات تام فورد دانست.

عطر Tom Ford Velvet Orchid - زنانه
عطر Tom Ford Velvet Orchid – زنانه
پیگیری سفارش
لیست مقایسه