چه عطری رو و کجا استفاده کنیم؟!

چه عطری رو و کجا استفاده کنیم

چه عطری رو و کجا استفاده کنیم؟!

بسیاری فکر میکنند انتخاب یک عطر خوب نیاز به دانش و تجربه ی زیادی دارد و برای اینکه بتوانند یک عطر خوب  داشته باشند حتما باید از یک متخصص مشورت بگیرند!لازم نیست جای دوری بروید  در ادامه با ما همراه باشید

ما راهکار هایی را به شما ارایه میدهیم تا خودتان با  کمترین هزینه بتوانید به رایحه دلخواهتان برسید.

ادکلن لالیک

بیشتر عطرهای موجود در بازار برای ماندگاری طولانی مدت دارای ترکیباتی هستند که امکان بروز حساسیت در بدن شما را فراهم میکند.

گاها این ترکیبات با سطح پوست شما واکنش میدهد و موجب تغییر رایحه آن میشود اما نگران نباشید! با چند نکته ی ساده میتوانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.

عطر را مستقیما بر روی لباس اسپری نکنید و بهتر است برروی پوست استفاده شود. بهترین زمان برای استفاده از عطر بعد از حمام کردن و در حالتی است که پوست کاملا خشک باشد.

همانطور که رنگ ها دارای طیف های مختلفی هستند عطرها نیز با طیف های رایحه ای خاص خود شناخته میشوند.

چه عطری رو و کجا استفاده کنیم؟!

از چه عطری کجا باید استفاده کنیم؟

عطرها را بر اساس بو میتوان به چندین دسته تقسیم بندی کرد : <شیرین> <تلخ> <ترش> …اما اینها فقط پایه ی عطر را تشکیل میدهند . امروزه عطرها در بوهای متنوعی عرضه میشوند مانند شکلاتی , نیکوتینی , هندوانه ای و … و بسیاری از عطرهای ترکیبی دیگر .

عطرهای ترکیبی معمولا ترکیبی از سه رایحه اصلی به اضافه ی خصوصیت سردی  و گرمی هستند و میتوان آنها را بر اساس زمان و مکان استفاده دسته بندی کرد برای مثال :

اگر در فصل سرما هستید و یا در مناطق سردسیر زندگی میکنید بهتر است از عطرهای گرم و  شیرین و تلخ و تند استفاده کنید و یا اگر در مناطق گرمسیر و یا فصل های گرم هستید عطرهای سرد و تلخ یا ترش گزینه ی مناسبی است.

عطرهای تلخ ، گرم ، شیرین و تند مناسب محافل رسمی اند ولی اگر میخواهید برای جمع دوستانه عطری را انتخاب کنید سرد و ترش رو توصیه میکنم.

برای استفاده و ماندگاری عطر لازمه چند تا نکته ی دیگر را اضافه کنم: عطر را مستقیم بر روی پوست اسپری کنید بهترین محل ها برای اسپری کردن مچ دست ، مچ پا ، پشت زانو ها ، نبض گردن میباشد برای ماندگاری طولانیتر نیز میتوانید بعد از اسپری مقداری وازیلن را بروی آن بمالید.

عطر را سعی کنید اسپری مستقیم نمایید چون با مالش، اولین رایحه آن از بین میرود و بوی اصلی خود را از دست میدهد.

پیگیری سفارش
لیست مقایسه